fredag 16 juli 2010

god morgon!

Har för övrigt varit vaken en stund men iallafall så ska jag bege mig in till "storstaden" idag för att handla hem lite mat till både hund och oss tvåbenta! Börjar tryta i både plånbok och kylskåp nu innan löning, tur att löningen för Mathias kommer på tisdag :)

Ikväll blir det jobb igen, mellan 16-22.
Tror inte kvällen kommer gå kanon men vi får se vart kvällen leder!
Har varit mycket jobb hela veckan, sist jag var ledig var i lördags och innan dess minns jag inte...
Men det är skoj! Man får helt enkelt tänka på lönelappen ibland :)

Imorgon blir det också jobb mellan 14- 21 sen på Söndag är jag ledig än så länge :)
hur har ni det där ute?
Hoppas ni har det bra i värmen.

kram

1 kommentar:

Agnes sa...

Sv:
Knölen var skitkonstig, såg ut som en stor vårta och växte i en rasande takt. Ingen aning om den var ofarlig. Hade den inte försvunnit av sig själv skulle dom ta prover, precis som dom sagt om Ozzy. Men eftersom den försvann kan den inte ha varit det.
Hoppas han blir bra snart och att det ordnar sig!
Kram