söndag 31 oktober 2010

Tävling- Balorina

Nu drar vi igång en tävling igen denna gång i samarbete med balorina.se där ni kan vinna en egen designad väggtext.


"Jag tävlar om en egen designad väggtext från balorina.se
hos Emma"

1 Lott: För att få en lott skriver ni i en kommentar vilken text ni skulle vilja ha på er vägg, samt namn, mejl eller bloggadress!

2 Lotter: Ni gör det som står för 1 lott samt länka på er blogg om tävlingen med bilden och texten här ovan.
Sedan skickar du en kommentar med länken till din blogg samt namn och mejadress och vilken text du skulle vilja ha på din väggtext.

Om ni inte har en blogg kan ni antingen länka till tävlingen på facebook eller mejlar 5 vänner och mig så jag ser att ni skickat till 5 vänner.

När tävlingen är avslutad så skickas alla bidrag till balorina.se då de väljer vilken/vilka väggord som de kan tänka sig ha i sitt sortiment och de som blir utvalda vinner.

Den person eller de personerna som vinner får sitt eget designade ord i vinst.
Så kom igen och tänk igenom vad du vill ha på väggen!

Tävlingen avslutas den 14 November och då skickas alla bidrag till balorina.se
Den eller dem som vinner tävlingen presenteras den 22 November :)




2 kommentarer:

Desirée Serung sa...

Åh vilken rolig tävling ! Jag skulle vilja vinna den som redan är färdig "dröm om morgondagen, minns gårdagen och lev idag" i svart :) Kram

Fia sa...

Hej!
Om jag vinner skulle jag vilja ha texten "breath out so I can breath you in".

Håller tummarna för mig själv!
/ Fia