måndag 16 februari 2009

16 Februari 2009

Idag började dagen med att skruva bil, alltså stereon. Jag ville så gärna ha igång den innan jag skulle köra in till Kalmar, Mathias fick igång den men när vi skulle sätta in stereon i hålet så la den av :S Vi hittade inget fel heller så vi sket i det eftersom jag var tvungen att köra mot Kalmar.

Inne i Kalmar var jag bara i två timmar idag :) Härligt med sådana dagar ibland, när jag kom hem tänkte jag plugga men blev att jag körde runt pappa en runda och sedan när jag kom hem så fixade vi stereon och baslådan :) Efter det hämtade vi Mats så Mathias har lite sällskap medan jag ska försöka få lite pluggtid nu ikväll ^^, Om det nu blir så för jag säger jämnt att jag ska plugga men sedan blir det inte så :S Men eftersom jag har tenta på fredag så MÅSTE jag plugga nu!

Åh, vill ha en liten hundvalp. Till sommaren kanske? ;D OM jag har tid och råd.

Inga kommentarer: