fredag 13 februari 2009

13 Februari- 09

Ja, nu ska vi börja om på nytt ^^
Ha ju som ni sett inte vait inne här på länge, fråga mig inte varför. Så nu tänkte jag starta om och försöka skriva något viktigt varje dag :) Och så givetvis hoppas jag på att få många kommentarer utöver det ;D

Ja, idag vill jag in till Ikea ^^ Hänga på? Mathias vill nog inte det, verkar det som iaf :P Hade tänkt inhandla ett köksbord och massa massa småplock som man alltid handlar på sig på Ikea :D

Senare idag ska jag hämta den "nye" bilen :D Som jag ska köpa (låter som jag har mycket pengar som student, men icke). Den är inte så dyr, sen har jag funderingar på att lacka om den (redan?) till svart eller något.

Nu tänkte jag avsluta, men om ni vill hänga med in till Ikea så ring eller messa :D

Inga kommentarer: