tisdag 27 januari 2009

Godmorgon!

Snart bär det iväg in till Kalmar, har precis ätit lite mackor och sitter och dricker kaffe ;D Men va fan är mjölken?! igår hade vi ett och ett halvt paket. Det är inte speciellt gott med kaffe utan mjölk, men det får duga om man ska vakna till så man orkar köra bil vettu :P

Idag går ja till halv fyra :/ Så är nog inte hemma fören fyra halv fem :/ Tråkigt. Men då ska jag försöka få igång skrivaren iaf för det skulle underlätta så fruktansvärt mycket.

Förresten, snart kommer mina böcker också :) och förhoppningsvis denna vecka så kommer gallret till bilen med så lilla Ozzy kan sitta still i bagaget istället för baksätet :)

Ne, nu ska jag börja röra på mig. Ha en bra dag- Det ska jag ha iaf :)

1 kommentar:

Marina sa...

wii! emma har lärt sig drick kaffe:) jag såå stolt över dej;)kom de i samband med övergången från tonåren?