fredag 13 mars 2009

13 Mars- 2009

Igår var jag i skolan och hade praktiska övningar :) Så jävla kul det var :) Skulle lära oss att bädda sängen och ha personlig hygien. Vi åkte runt i sängen i korridorerna, lite pinsamt men vad gör det, vi går ju sjuksköterske programmet och måste lära oss att köra sängarna :)

Efter skolan åkte jag och tränade, Carro skulle varit med men kunde inte sen :/ Men det var skoj iaf och träningsverk som satan har jag i dag- Skönt! :) Snart ska jag och Mathias in till Kalmar på möte, sedan biblan vid skolan, kolla på ny mobil till mig och sedan ska vi nog hemåt igen :) Hoppas på att hitta en ny mobil för behöver verkligen det nu när jag knappt ser vad folk skriver till mig :S Någon med bra kamera måste det vara!

Ikväll blir det plugg, måste verkligen plugga ikväll!
Ha det gött !!!!

Inga kommentarer: