lördag 14 mars 2009

14 Mars- 2009

Igår var Tim, Lina och Nala(hund) och hälsade på oss, Ozzy blev skitglad när Nala kom, var ju ett tag sedan nu. Så vi satt och drack lite och småpratade, det var riktigt trevligt. Jag tog alla mina småslattar lite här och var så man slipper dem sen, och nej, jag blev inte lika full som på Bäverns inflyttningsfest :P

Idag åkte de hem, så nu sitter jag och Ozzy här vid tv:n och datorn medan Mathias är hos sina föräldrar (Han måste raka sig) ^^, så det hoppas jag att han gör där nu ;P

Ikväll hade vi tänkt att mamma och dom ska komma hit, men hon har inte svarat om de vill eller inte så får se hur det blir med det, men det skulle ju vara trevligt! Äta lite gott, spela playstation som Hanna vill och sedan kolla på melodifestivalen, eller hur låter det trevligt. Och förresten vet ni vad jag ska få idag? :D EN CYKEL i försen födelsedagspresent! :D Glad är jag, så jag kan cykla till affären istället och förhoppningsvis om jag får praktikplats i orrefors cykla dit :D

Men nu ska jag plugga, så ha det gött!

Inga kommentarer: