lördag 14 mars 2009

14 Mars- 2009

Ja, nu har vi haft en trevlig kväll med Mamma, Micke och Hanna :) De kom ungefär vid fem och då åt vi lite kycklingsallad som de hade med sig ^^, Efter det satt Hanna och spelade playstation som hon gillar så mycket :) Och sen blev det fika och melodifestivalens final. Har inte sett en enda delfinal och nu när jag såg finalen så tycker jag inte att det var så många bra låtar men jag hejjade på Heat med 1000 miles from you, för jag tycker att Sverige ska skicka något anorlunda och inte något som dom skickar varje år och så blev det ju. Jag är glad över att hon vann (minns inte vad hon heter), men hellre henne än att selmerlöf eller e.m.d skulle vunnit...

Imorgon blir det plugg, och måste VERKLIGEN bli färdig nu!!! Sedan på kvällen så blir det femman och wipeout och lite popcorn kanske? Nu ska jag greja lite, diska iordning disken så jag slipper det imorgon när man vaknar upp på morgonen :) Ha det!

Inga kommentarer: