måndag 9 mars 2009

9 Mars- 2009

Igår var jag och Mathias, hans bror och mamma hos deras morfar. Usch va han såg dålig ut :/ men Mathias sa att det också kunde bero på all morfin han får.. Det verkade som att han blev glad när han fick träffa Ozzy iaf :)

När Mathias och jag körde därifrån så körde vi runt Kvantum för att handla lite, det blev varma mackor :) Det satt vi och åt framför wipeout på kanal 5. Jag tyckte det var roligt så det får vi kolla på nästa vecka igen :)

Efter det skulle Mathias och jag kolla på film, men som vanligt så somnade jag^^, hehe.

Idag ska jag ringa till vägverket och kolla om allt är fixat med min gamla bil, om det inte är det så bär det ner till polisstationen.. Funderar på att träna en runda om jag ändå ska neråt :) Måste komma igång med det nu när jag äntligen har fixat kort ju :D

Inga kommentarer: