torsdag 1 januari 2009

Den 1 Januari 2009?!

Igår var det nyårsafton, men det kändes inte som att det var det. Vi började med att vara nere i stan för att köpa lite raketer och lite starka saker sedan bar det iväg hemåt, blev middag hemma hos svärföräldrarna och efter det lite raketer :) Mathias pappa hade köpt en kista och den var jättefin :D

Det var inget vidare nyår tycker jag, Mathias och jag blev lite ovänner, men det löste sig. Och, ja.. Det var inte speciellt roligt. Trevligt var det, men inte roligt.

Nästa nyår funderar jag på att fixa fest istället så man kanske får roligt :) Skulle ni komma då? :) Lite middag och grejer med!

Den 23 Januari eller den 24 Januari är det fest hemma hos mig och Mathias, vilket datum passar er bäst så att jag vet vilket datum jag ska välja? :D

Trevlig fortsättning på er allesammans :)

1 kommentar:

Marina sa...

ska åka till dalarna imon:D å va borta länge länge & de ska bli såå skönt att få lite "ledigt" härifrån:) yssa! nej de är inge vidare de här med host & hack:( nu får de va slut me att!