torsdag 15 januari 2009

Hellu!

Igår var jag i stan typ hela dagen, umgicks med cärlin :D Det var väldigt länge sen och gud så kul det var att träffas! Vi fikade lite när jag kom och satt och pratade, sedan kom Anton och då åkte vi till kungshall för att packa ihop hans saker :S Efter det åkte vi hem till Carro igen för att fortsätta att prata och så åt vi toast :) Det blev specialare med skinkost på?! Gott va det iaf!

Vid halv fyra var jag på arbetsförmedlingen och fyllde i lite papper när det gäller att få pengar och sånt, så snart får jag lite pengar :D men vet dock inte när :/

Denna dag börjar med att åka ner till stan för att köra Mathias till Aventus och så hoppas jag på att gå lite inne på Torgett så jag hittar något till helgen :) Men mår inte speciellt bra, huvudverk och kroppsverk :S Icke bra! Tänker inte bli sjuk nu heller så efter stan blir det nog en lugn dag så jag inte blir sjuk :)

Aja, nu ska jag klä på mig lite kläder och äta lite frukost så bär det snart ner till staden! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja dels det, men så mycket mer som känns jobbigt för tillfället.. så mkt att tänka på :S men får hoppas att det vänder snart! .. tack för igår förresten, det var mkt trevligt gumman :)

Marina sa...

hon är inte upplärd att lastas å nu är de lite väl sent att börja:P