söndag 18 januari 2009

God morgon :D

Snart ska jag bege mig hem till mamma för att fixa iordning plankan som vi ska ha idag, efter det ska jag åka hemåt igen för att fixa iordning mig inför kalaset ;P

Igår på kalaset var det både trevligt men också sura miner (pga av diskussioner). Men jag har lärt mig att det går inte att diskutera med vissa personer i denna ålder eftersom de har en annan uppfattning och inte förstår sig på hur ungdomarna har det idag!

Ja, nu är det nog dags för att klä på sig lite och kolla ut, för det kan ju faktiskt finnas frost på rutorna och då tar det extra lång tid innan man är påväg mot mamma :/

Ha en bra dag, för det ska jag ha :D

1 kommentar:

Anonym sa...

tveksamt om jag hinner ses, får höras! dock har jag INGA pengar på mobilen :/ så du får ringa eller får vi höras här via bloggen hehe. gott med planka förresten , nu blev jag sugen på det! :D