fredag 9 januari 2009

Storstädning på vinden!

Har inte skrivit på länge nu men det är därför att det inte hänt så mycket.

Igår var jag och mamma på stan och handlade lite sedan åkte vi hem till mamma för att fika lite :) Efter det kom min syster hem och då gick vi upp på vinden för att städa i mina lådor. Man har ju så otroligt mycket skräp som det inte är någon idé att spara på :P Slängde endel och Hanna fick också endel. Så av 7 lådor blev det till slut bara 4 lådor. Men som sagt, vi är inte färdiga än på länge :P Så det får bli en storstädningsdag till framöver för det var rätt kul faktiskt. Hittade gamla böcker och sånt som man skrivit i :) Härligt härligt!

Idag ska jag och Mathias tvätta hans kläder och sedan åka ner till stan en runda :) Trevligt trevligt. Men sedan vet jag inte riktigt vad som händer :P Det märker vi helt enkelt!

Ha en trevlig helg på er!

Inga kommentarer: