söndag 4 januari 2009

Tvättdag!

Det är så jävla underbart, jag har börjat gå upp tidigt om morgnarna :) Vaknar runt 8- 9 nu istället för vid 11- 12 :) Man hinner med så himla mycket och man är piggare på något sätt :)

Man hinner med så otroligt mycket, idag åt vi frukost vid tv:n och så nu håller jag på att tvätta. Visst idag har jag varit seg så har inte orkat byta sängkläder eller något än :P Men ska snart hem till mamma och kolla på när dom ska åka skridskor så då kanske man tar och går en långrunda eller något :)

Helgen har varit pisstråkig helt enkelt. I fredags skulle vi fixa fest och dricka lite, inte en jävel ville komma. Det var bara jag, Mathias och Borg. Så vi somnade nog vid elva tiden på kvällen när vi tröttnade på allt folk :P Sedan på lördagen så gick vi upp vid 9- tiden och vid 10 så försökte vi få tag på några som var sugna på att festa, men samma sak igen, inte en jävel. Som jag sa till Mathias så känns det som att det kommer bli likadant när jag ska ha fest när jag fyller 20- inte en jävel kommer komma bara för att man bor på landet. Sjukt är det! Förbaskat sjukt!

19 dagar kvar till födelsedag och överraskning! :)

Inga kommentarer: