tisdag 13 januari 2009

God morgon allesammans!

Idag är jag vaken med tuppen (som vanligt nu för tiden). Det är härligt detta, men idag är det lite ovanligt. Min pojke skulle ut med hunden och är borta :S varit borta en timme snart! Vart håller han hus? Han brukar aldrig gå mer än typ tio min!! Mobilen har han inte heller med sig så man blir lite små- irriterad på honom :P

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Städa behövs inte heller så har ingen aning om vad som kommer hända den här dagen :S Sånt irriterar mig också när man inte kan planera något, resten av veckan är iaf planerad och det gillar jag :) Kalas för mig hela helgen med goood mat :D Längtar som faen och sedan nästa helg blir det fest med kompisarna! Wiiii! :D

Aja, ska klä på mig lite kläder så får vi se vart den här dagen leder!

bye bye

Inga kommentarer: