fredag 10 april 2009

10 April- 2009

Äntligen färdig med arbetet, har suttit nästan hela dagen med det :) Hoppade över att springa en runda idag eftersom jag var tvungen att plugga, men ska snart ut på långrunda istället :)
Har precis städat på toaletten, det behövdes märkte jag och efter långrundan ska jag diska, för det behövs verkligen!

Satt i solen en stund nu, och fan va brun man blev på den lilla stunden :D Älskar att vara brun, och nu när man börjar rasa i vikt med så är det ännu bättre :D

Igår var det ju inte den bästa dagen, jag var irriterad hela dagen kändes det som och sen tjabbades det :/ Förstår inte varför man inte bara kan erkänna vad den personen har gjort.... Jag tycker att man ska sköta sitt och skita i andras, så DU gör det är du snäll....

Imorgon är det grillning hos pappa som gäller :) Härligt härligt!

Inga kommentarer: