onsdag 29 april 2009

29 April- 09

Idag gick jag upp vid halv sju, lite för tidigt för hade inget att göra fram till klockan 8 då jag skulle köra till skolan, när jag var i skolan så orkade jag verkligen inte vara där, tankarna bara surrade i huvudet på mig- magen gjorde ont också så jag åkte hem vid elva rycket. Körde runt stan för att titta om jag hittade något för mina presentkort, hittade ett armband och så ett par byxor, men köpte inte byxorna för visste inte om jag verkligen skulle använda dem eller inte.

Nu när jag är hemma så har jag bara kommit på tre saker som jag ska göra idag.
1. Skriva ner alla recept- lapparna i en bok
2. Göra en hylla till mig och Mathias där våra räkningar ska ligga
3. Plugga

Visst egentligen ska jag ju måla, men eftersom jag har ont i magen så tror jag att jag väntar med det, och pluggningen går faktiskt före :) hehe...

Nu ska jag ta tag i mitt liv ^^, PUSS

Inga kommentarer: