lördag 4 april 2009

4 April -2009

Sol sol sol :) Underbart med sol. Kan det bli bättre, sitter i bikiniöverdel nu och short och ska börja plugga här ute i solen, wonderful! :D Håller på att tvätta också och är inne på min 3 och 4 Maskin, det blev rätt mycket när man tvättar stolsdynorna till köket med :) så nu ligger två och torkar här i solen :D

Åh, kan inte beskriva hur glad jag känner mig, hoppas på att åka ner till pappa och kanske grilla lite eller något trevligt, får se vad som händer när han ringer :)

Något tråkigt som har hänt är att en kompis bror har gått bort :/ Jag beklagar verkligen vad som har hänt. Det är svårt att leva sig in i en sån situation när man inte har "erfarenhet" av det. Jag är glad för det, men iaf vad ska man säga? :S

Vill ni veta en sak? JAG ÄLSKAR MIN MATHIAS! :D

Nu ska jag börja plugga så jag blir färdig någon gång och sedan ska jag gå ner och kolla till tvätten lite med :D

Ha en trevlig dag! puss och kram

Inga kommentarer: