söndag 5 april 2009

5 April- 2009

Inget vidare väder idag inte :/ Men tur är väl det för nu får jag lite pluggande gjort iaf istället för solande. hehe.

Har snart hittat fakta till alltihop, så sen är det väl bara till att börja skriva, jag hade tänkt bli färdig tills idag men har ändrat min deadline till onsdag :P Det ska ju faktiskt in på fredag så det är ju ingen jättebråska än men det skadar ju inte att bli färdig i tid ^^,

Imorgon klockan 8 ska jag vara på demensboendet i madesjö, det ska bli skoj att praktisera lite och få in en fot där :) Så jag hoppas att jag kan börja med det andra arbetet så fort jag blir färdig med det här inlämningsarbetet :) Så slipper jag ha två saker samtidigt, sen måste jag förresten börja plugga till tentan som jag ska ha den 24 :S Usch, mycket att göra och det är ju inte roligt att plugga när det är fint väder ute :/

Nu ska jag fortsätta plugga sen ta ozzy på en liten runda :)

Ha en fortsatt bra dag :D

Inga kommentarer: