söndag 12 april 2009

12 April- 2009

Igår var vi ju som sagt hos pappa på påskgrillning :) trevligt var det, och så fick jag påskägg som jag skulle dela med mathias :) Godiset är slut, men det låg pengar där i med och dom är inte slut, ska köpa mat för en hundralapp imon och den andra får gå till bensin.. :)

Idag ska jag till praktiken vid 13.30- 22.00, ska runt mamma en runda innan så kör väl vid halv ett eller något så jag kan hjälpa min syster :)

Usch, hatar att ha "ovänner", mår skit inombords. Det enda jag menade var att jag tyckte att det är en privatsak och andra ska inte vara där och rota. Varför komma och säga att jag snacka skit då? För det gjorde jag inte, jag snackar inte skit om folk, det är det värsta jag vet. Jag vet hur det är när folk snackar skit bakom ryggen på en, man mår asdåligt av det och därför sen den dagen jag fick reda på att folk snackar skit om mig så slutade jag prata med andra om andra. Det enda är väl att om jag ser något eller hör något så berättar jag det för Mathias, men det är inte i illa menat syfte utan bara för att prata av mig. Om någon säger att det har hänt och jag mår dåligt över det så berättar jag det för honom för att avlasta mig själv. Det är inte skitsnack, eller hur?!

Nu ska jag gå och klä på mig, hej svejs!

2 kommentarer:

sofie sa...

de är lugnt =)

Marina sa...

nej de är de inte!
hoppas att de löser sig!

kramar