torsdag 9 april 2009

9 April- 2009

Jag har riktigt mycket kvar på arbetet och jag har 23 timmar på mig att skicka in det :S Jag har snart skrivit ihop all fakta, men sen måste det vara egna tankar och på fyra sidor, jag är inne på min 3:dje sida så sido- antalet är nog inga problem, men att skriva med egna tankar :S Jösses!

Jo, får se om staketet kommer upp någon gång, tror inte det... Imorgon när jag är färdig med arbetet så ska jag ut och fixa lite där vi ska ha uteplatsen så den blir lite färdig iaf.

Grillning hos pappa på lördag :D Wiiee!

Och förresten, jag sprang en runda idag på morgonen, så från och med nu så ska jag försöka orka springa en runda varje dag, iaf dom dagarna jag är ledig :P Det här är en början iaf till något bra, jag har fått väck en del fett från magen och det känns så underbart, men känns allt annat underbart nu? :/

Ska plugga färdigt nu! Hejs!

Inga kommentarer: