måndag 27 april 2009

27 April- 09

Har inte skrivit på länge nu.
Nu sitter jag och äter frukost, ska snart köra till skolan, som tur är så är det en slapp dag, 09.00- 13.00 :) När jag kommer hem ska jag nog ta en snabb städning och sedan ut och måla staketet :) Sedan får Mathias såga och skruva ihop fler sektioner så jag kan måla dem också..

Igår var vi och badade med hundarna, Ozzy är en badkruka, men det börjar bli bättre ^^, Saga älskar att bada och tror att det var lite därför Ozzy hoppade i också..

Fan va jag längtar till sommaren nu då jag ska tjäna ihop pengar till en ny fin bil, och om jag har någon ledig dag så vill jag till Öland, där pappa har köpt stuga :D

Förresten, jag hade namnsdag igår :P

Ne, om jag ska ta och föna håret och plocka iordning innan jag far inåt Kalmar!
Ha en bra dag :D

Inga kommentarer: