tisdag 21 april 2009

21 April- 2009

Har inte skrivit på länge nu, det är för att jag inte har orkat. Jag har tappat orken för allt känns det som, vissa dagar mår jag kanon och kan göra allt, dagen efter mår jag skit och klarar inte av att göra något alls. Idag är det en sån dag att jag inte klarar något alls och idag måste jag plugga för imorgon ska det vara inlämnat :/
Varför tappar man orken? Jag vill klara av allt som jag vill göra, men jag gör inte det. Såg fram emot att handla på fredag och göra middag till mig och Mathias, men idag så fasas jag bara av det :(

Hade sett fram emot crusingen på lördag med, men eftersom jag har körkort så blir det jag som får köra när jag vill dricka någon öl och ha roligt. Tyvärr blir det inget för mig på lördag, ska bara sitta hemma och dega!!!! FUCK! Så ni som ska dit, ha så skoj.....

Är det sant eller är det inte sant? Ska jag lyssna på mina tankar eller ska jag lyssna på folket runt om? JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA!

3 kommentarer:

Marina sa...

men emma de är klart du ska gå! jag ska inte heller dricka, kanske nån öl, men inte mer, jag ska bila till dalarna på söndagen...
men de är klart du ska gå om du vill!
puss

Anonym sa...

d ska du väl inte behöva du hade väl sett f´ram emot cruisingen? tycker du ska fråga Helen om hon kan köra dej Tycker du ä duktig med skolan =) Kam sofie

Marina sa...

jag vet inte... men en stund iaf, jag ska försöka komma iväg i rimmlig tid för en gångs skull, haha!
men om du vill dricka så säg NEJ! till körningen. om du inte vill så ska du inte:)
jag hoppas vi ses där nu emma!
pussa