onsdag 17 november 2010

Dag 1- Presentera dig själv!

Jag är oftast en glad tjej med många järn i elden, oftast för mycket för att hinna med!
Jag föddes på Kalmar BB en kall vinternatt, 23 Januari 1989 klockan 21.16.
Vi bodde då i ett litet samhälle som hette Flygsfors, men flyttade därifrån när jag var ca 5-6 år.
Vi flyttade in till Nybro och till en lägenhet, min bästa kompis bodde vid dörren mitt emot vår.
Jag har två familjer då min mamma och pappa inte lever ihop.

Nu är jag 21 år, fyller 22 om ca 2 månader.
Jag bor i en lägenhet på 2 r o k i skogen på andra våningen med min älskade sambo och min älskade hund!
Jag utbildar mig till omsorgsassistent/ undersköterska och jobbar som timvikarie på ett ålderdomshem ca 3 km från vårat hem.
Jag och min sambo träffades den 23 mars 2007 och vi firar hela 4 år tillsammans nästa år och jag älskar honom lika mycket nu som då!
Vi har genomgått både tuffa tider och underbara tider, men vi klamrar oss fast i varandra och försöker rida ut stormen!

De jag umgås med brukar ofta tycka att jag är ganska blond.
Jag brukar säga en sak utan att tänka och det brukar oftast bli himla fel!
Jag brukar inte mena något illa, men munnen talar innan hjärnan arbetar ^^
Men jag är oftast glad, älskar att umgås med mina sanna vänner då de flesta ryggade undan när jag flyttade från stan till landet.
Men hellre få bra vänner en många dåliga vänner ^^

Min syn på livet är att "ta en dag i taget".
Det kan inte bli sämre än vad vi redan har haft det, men en timvikarie lön på ca 5- 8000/ månad och försörja både hund och gubbe!
Just nu har vi tagit oss ur det träsket och vi har börjat se framåt istället för bakåt!

Älskar dig nu och för all framtid!



Inga kommentarer: