onsdag 10 november 2010

Matlagning!

Hej på er där ute i vinterlandet!
Tänk va tiden går fort, det är redan vinter?!
Det kändes som sommaren nyss slutade...

Idag ringde min klocka vid 9.00 så jag inte sover bort hela dagarna ^^
Började med att åka och handla lite till dagens middag, potatis, sås och hemma panerat kött :)
Så ska alldeles strax sätta på potatisen och panera köttet så det blir klart i tid,
både Älsklingen och jag börjar jobba vid 14.00 idag så Ozzy ska hem till farbror Micke med familj :)
Där har han det bra och jag slipper oroa mig ^^
Imorgon jobbar jag mellan 7- 10 och 17- 21.30 så på kvällen får han antingen för tidig kvällsmat eller får han la följa med mig till jobbet (beroende på vilka som jobbar).

Idag hinner jag nog inte plugga så mycket, kanske hinner jag läsa igenom kapitlet jag ska göra ett arbete om, men annars får jag göra klart det andra arbetet imorgon!
Måste verkligen komma ifatt nu!!
den 15 december slutar jag plugga på denna kurs, men om jag kommer in på skolan så börjar skolan inte fören typ den 16 Januari så har tills dess på mig att göra klart denna kurs :)

Mot köket!
kram kram



Inga kommentarer: