måndag 15 november 2010

Städ inspiration?

Idag är jag trött ska jag lova!
Sambon min åkte till jobbet 05.20 och jag vaknade över att min rygg gjorde ont, och när man har ont i ryggen ligger man gärna inte kvar i sängen så bara att masa sig upp och slappa i soffan en stund istället!

Har börjat fundera på om jag ska söka hjälp för min rygg?
Har haft det såhär ett bra tag...
Men vad kan de göra egentligen?

Igår hade vi väldigt trevligt hos min käre mor!
Så mycket som vi skrattade igår har jag nog inte skrattat på väldans länge..

Idag ska det bli städning här hemma, behövs verkligen, men har ingen inspiration alls idag!
Bädda rent i sängen och städa i sovrummet och diska ska jag göra iallafall.
Sen måste det bli lite plugg också!
Men först ska jag ut med hunden!

Ha en bra dag!
kram kram


Inga kommentarer: