söndag 7 november 2010

Funderingar på livet!

Denna helg har varit både bra och lite ledsam!
I fredags jobbade jag till 22.00
 efter det träffade jag några vänner samt min lillebror..
En ganska okej kväll var det!

Igår hämtade vi våra goa vänner som vi umgicks med förra helgen!
De var här igår tills idag och vi har haft två underbara dagar.
Igår spelade vi en omgång monopol, då vann jag :)
Efter det hämtade min mamma mig då vi skulle till kyrkogården för att tända lite ljus!
Det var fantastiskt rofullt och vackert, när vi stod där vid graven. Jag, min mamma och min syster så
började kyrkklockorna ringa och det var så vackert!

När jag kom hem igen så hade min sambo och gästerna börjat med maten, det blev hemmagjord potatis sallad och lite kött :) Mmm! Gott!!
Sedan hade vi skräckfilms kväll då vi tittade på Mirrors och Mirrors 2 :)

Det tråkiga denna helgen är att vår käre vovve inte mått så bra!
Han har haft/ har diarré sen igår kväll!
Om han har diarré imorgon på morgonen också så får det bli att ringa veterinären : /

Nu blir det lite film och funderingar över livet!
kram på er!


Inga kommentarer: