lördag 13 november 2010

Slängt massa skräp!

Ja, jag vet! Fy på mig...
Igår hade vi fullt upp^^
Skulle upp vid 7 för att komma iväg till staden tidigt, men så trött som jag var så stängde jag av klockan och vaknade vid 7.55.
Vi sket i att åka ner till staden och gick ner i källaren för att städa iordning där! Vi fick iväg väldigt mycket skit!
Så nu ser det hyffsat ut där nere.
Efter det åkte min sambo iväg en runda och jag fortsatte att greja lite.

På kvällen åkte vi till ett par kompisar som hade en sjukt söt valp, och blir man inte ännu mer valp sjuk då?
SJÄLVKLART!!
Han var blandning mellan Leonberger och golden så han kommer bli stor han ;P
Medan vi var där fick jag väldigt ont i magen så vi åkte hemåt, men skulle runt ett par andra kompisar först så där fastnade man en stund så var inte hemma fören klockan var 1.00 på natten : /

Idag har vi kört iväg skräpet som vi skulle kasta, skönt att ha det gjort!
Sedan blev vi av med vår gamla tv och marksända boxern som min syster ska få ha i sitt rum då hon tjatat om att få en tv :P

Nu ska jag ringa efter min sambo då han lovade att vi skulle gå på promenad idag och jag tycker det börjar mörkna redan!

Kram kram
Hoppas ni har en trevlig kväll!


Inga kommentarer: