torsdag 18 november 2010

Dag 2- Min första kärlek!

Min första kärlek kan beskrivas på många olika sätt!
Man säger att man älskar någon, och tror då att det är ens livs kärlek.

Men den dagen jag träffade min underbara pojkvän och nuvarande sambo så upptäckte jag vad kärlek egentligen betydde, så jag ser Mathias som min första riktiga kärlek....

Mathias och jag träffades den 23 Mars 2007. Jag tycker att våran historia är rätt komisk så tänkte att ni ska få veta den också.
Det började söndagen den 18 Mars då en kompis till mig ringde mitt i natten och frågade ifall jag ville komma på fest (jag har för mig att jag var ledig från skolan på måndagen men är inte säker). Jag sa att det var sent och söndag så jag tyckte inte att det passade. Mobilen gick runt bland folket på "festen" och till slut hamnade den hos Mathias och alla andra stack iväg. Det slutade med att jag och Mathias pratade i telefon i ca 4 timmar och bestämde oss för sedan att lägga på så vi kunde höras dagen efter. Vi sms:ade och ringde till varandra i veckan och bestämde att jag skulle komma hem till honom på fest på fredagen den 23 Mars. Jag och min moster åkte in till Kalmar på fredagen för att handla och hämta min sprit som jag hade fått. Jag åkte sedan hem till moster för att förbereda mig inför kvällen och sedan skjutsade hon mig hem till Mathias.
När vi kom dit så var det fullt med folk på gatan, moster sa att hon inte visste om hon vågade släppa iväg mig. Men jag gick ur bilen och gick fram till en kompis som jag såg. Sedan pirrade det i min mage då jag såg Mathias. Jag var såååååå nervös när han gick fram till mig och gav mig en kram. Då märkte jag att hans famn var varm och skön och när jag tittade in i hans ögon så kände jag: "WOOOOW!". Det var ögonen jag fastnade för först.
Under kvällen han jag bli arg, svartsjuk och irriterad p.g.a. att Mathias höll på med en annan tjej. Men jag stod på mig och berättade vad jag var ute efter och vi kom fram till att det var det vi båda var ute efter.
Jag sov hos Mathias från fredagen till söndagen då mamma hämtade mig. Och jag tror än att det var den bästa helgen i mitt liv :) Så den 23 Mars 2007 blev det vi <3 <3


Jag älskar dig nu och i all framtid <3


Inga kommentarer: