måndag 1 november 2010

Under 2010 har jag hittills gjort:

Gör detta testet, annars kommer du få otur under hela 2011!



Under 2010 har jag hittills!!

[ ] Rökt

[ ] Rymt hemifrån

[x] Bakat

[ ] Sovit utomhus

[ ] Dansat i regnet

[x] Hatat livet

[x] Älskat livet

[x] Åkt bil med fyllon

[x] Varit full

[x] Varit/är förälskad

[x] Saknat någon

[x] Badat i havet

[x] Solat utomhus

[ ] Solat i solarium

[ ] Snackat i telefon mer än 2 timmar

[ ] Fått blommor av någon från motsatta könet

[x] Gett någon blommor

[x] Ätit någon sorts medicin

[ ] Sett en död människa

[ ] Åkt polisbil

[x] Hittat ny musik jag gillar

[x] Lärt känna nya människor

[x] Gått upp i vikt

[x] Gått ner i vikt

[ ] Varit gravid

[ ] Varit utomlands

[ ] Varit på rättegång

[x] Varit ledsen

[ ] Gått hos psykolog

[x] Velat dö

[x] Varit glad

[x] Druckit alkohol

[x] Känt mig sviken

[x] Känt som att ingen har sett mig

[x] Suttit vid datorn mer än innan

[ ] Skrivit en dikt

[ ] Badat i älven

[ ] Stulit något

[x] Känt hat

[x] Varit till andra städer

[ ] Erkänt för mig själv att jag tror på gud

[x] Varit sjuk

[x] Dansat

[x] Shoppat

[x] Bråkat med mina föräldrar

[x] Någon har sagt att jag är snygg

[x] Mist en vän

[x] Mist en släkting

[x] Bråkat med min älskling

[x] Bråkat med en kompis

[x] Varit så uppjagad att jag gjort misstag

[x] Gråtit för något som hänt i mitt liv

[x] Kallat någon hora/slampa

[x] Pissat utomhus

[ ] Skitit utomhus

[x] Slagits med någon okänd

[ ] Slagits med en familjemedlem

[/] Blivit misshandlad (räknas blåmärken av en tjej?

[x] Spytt

[ ] Tagit någon sorts drog

[ ] Haft ångest och ångrat saker jag gjort

[x] Ljugit för någon som står mig nära

[x] Funnits där för en vän

[x] Skrattat så mycket att tårarna runnit

[ ] Vaknat upp och inte vetat vart jag är

[x] Åkt karuseller

[ ] Åkt flygplan

[ ] Köpt ett husdjur

[ ] Flyttat

[x] Insett att jag har världens finaste och underbaraste människor vid min sida






Inga kommentarer: