tisdag 25 november 2008

Dagen

Idag gick jag upp vid halv tio och sprang över till Mathias föräldrars hus för att ringa på lägenhet i Blomstermåla :) På torsdag eller till helgen ska vi åka och kolla på lägenheterna så vi får se vilken som duger bäst. :) Efter det tog jag en snabbdusch och snabbrunda med Ozzy för vid elva skulle jag hämta Sofi och köra ner henne till staden för hon skulle till doktorn. Om tre veckor kommer det en bebis där :) så sött. Sedan efter det tog vi en runda till Mc donalds ^^ Vet att jag skulle vara nyttig men hon bjöd ju :D

Skulle köpt hundmat idag men de har fortfarande inte fått hem den maten, hmm. På torsdag sa de att den skulle komma nu. I söndags sa de att den skulle ha kommit igår. Aja, får väl ta en runda till stan på torsdag eller något då så vi får hem hundmaten. Ja nu får jag ta och göra någon nytta här istället för att sitta här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja man gör ju verkligen det!!!
Helst sjukt. Jamena Johan och jag har levt tillsammans i snart tre år och jag saknar honom lika mycket när han åker iväg i allfall.
Och så fort han kommer hem så inser man hur jävla bra man ha det och vilken fin pojk man har :D haha¨
det är äkta kärlek du :D