torsdag 20 november 2008

The day and the day tomorrow!

Idag har jag lekt med Caroline :) Vi kollade på crazy beutiful eller vad den hette :) Den är bra den filmen, märkte att jag sett den en gång innan. Han Carlos är rätt söt :) hehe. Sen åkte jag hem och åt lite (hade knappt ätit på hela dagen) Missade dansen för jag somnade :/ Men sånt är livet. Har försökt hänga gardiner idag med, hehe. Gick sådär. Men Mathias ville inte ha "bög- rosa" band runt gardinen, men vi har ju inga andra band så då får det bli "bög- rosa" tills vidare :D

Imorgon åker Mathias iväg tidigt till Kalmar och Blomstermåla :) Hoppas det går bra där!
Så då när Mathias är borta kommer troligtvis Marina hit en runda :) Det ska bli roligt. Har inte träffat/ sett henne på jättelänge känns det som!

Sen när Mathias kom hem så ville han tydligen till Kalmar igen och köpa nya fiskar :) Det låter skoj för alltid kul att förnya i akvariumet :)

Ja, nu funderar jag på att lägga mig och läsa en stund, va så länge sen jag läste. Så nu hoppas jag att jag kommer ihåg vad boken handlar om! ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fiskar är väl inget roligt ;) hahhah
du skulle sett akvariet som vi hade hemma hos mamma och pappa ;)

Marina sa...

när kan jag komma då?