onsdag 19 november 2008

Gaah!

Gaaah, blev typ ingen skillnad alls, men egentligen vad kan man vänta sig? När man nästan är svarthårig (mörkt mörkt brun) Kan man knappast bli blond direkt. Men jag har kommit på en lösning.. Det är nog lättare och proffisionellare om man går till en frisör och bleker ner håret lite så det blir blondare¨, så då tänkte jag att man kan önska sig pengar till det i julklapp :) Utväxten blev lite mörkare än innan men man ser ändå utväxten :/ Usch, jag som vill vara blondare nu!



Morgondagen ser ut såhär:

- Börja med att gå/springa en runda med Ozzy

- Duscha och göra iordning mig lite

- The doctor! :/

- Och sen ska jag äntligen träffa Cärlin :D Känns som att det är år och dar sen! :P





En sak jag har märkt den här veckan. Man börjar bli poppis ;P Det är typ 5 personer som har velat träffa mig denhär veckan men vad ska jag göra när jag inte kan komma in till stan när man är pank :S Jag känner mig så otroligt taskig mot folk :/ Jag får helt enkelt flirta in mig hos Mathias så jag kan få komma in till stan någon gång med hans pengar ;P hoho.



Mamma och jag kom överrens om att jag får låna pengar av henne till att betala mina räkningar :D Så otroligt snällt av henne, älskar min mamma så innerligt, men ibland kan man vara så otroligt arg på henne. Och min syster, är så stolt över henne. Klarar skolan bra och som 7åring har hon tagit hål i öronen! :D Jag gjorde det i 7: an tror jag det var?! :S



Aja, tror jag ska städa i mitt natt-bord, ser ut som skit där inne! :P

1 kommentar:

Marina sa...

uuh! men våran dejt då;) helgen? eller nästa vecka kanske?