måndag 24 november 2008

Inget vettigt att skriva !

Precis, inget speciellt har hänt så jag har inget speciellt att skriva, men måste komma på någonting.

Jo, imorgon ska jag ringa och premilinär boka en lägenhet i blomstermåla. Jag hoppas nästan nu att vi ska flytta dit :) Och så hoppas jag att det finns någon liten affär som skulle vilja ha mig som timmanställd eller något så man får in lite pengar :) Ja pengar behöver man nu. Måste betala mina räkningar som är rätt mycket, förstår mig inte på mig själv ibland som handlar på mig så mycket utan att ha råd med det! Fy Emma, skärpning! Fick ett paket idag ^^ Med stegräknare och någon slags ansiktsmassage grej :) hehe, jag vet onödigt men bra att ha! ^^

Ne nu ska jag hitta på något att göra. Kommer kanske in senare.

bye bye

Inga kommentarer: