söndag 30 november 2008

Helgen !

I fredags var vi på puben en runda, inte roligt alls. mådde inte så jättebra :/ Men det fick duga :P Dansade lite gjorde jag iaf med Mathias pappa, men som de flesta vet så tycker jag inte om att dansa nykter :P

Igår lagade vi bilen, men det var bara så att när vi skulle laga handbroms vajern så hittade vi två fel till (inte konstigt att bromsen tog långt ner). Det var bromsklossarna och broms cylindern också :P Ja, 2000 kr där ja. hehe. Men imorgon när jag ska besikta så går bilen förhoppningsvis igenom! :) Och föresten, imorgon ska vi kolla på lägenheterna i Blomstermåla me :) Det ska bli spännande :)

Vi hamnade en stund i Högsby igår med, men det var faktiskt ingen höjdare. Blev tjabb och sånt men som tur var så var det inte tjabb mellan Mathias och mig :)

Ja, nu ska jag kolla vidare på internet så får vi se om jag kan locka med Mathias ner till stan om han vaknar någon gång :P

3 kommentarer:

Marina sa...

jag tror att han va dum & sogs för att va snäll faktiskt...han skulle nog skynda på lidandet eller så... a ha..okej... nått nytt om jobbet än?

Anonym sa...

jag vet inte, ibland tröttnar jag på bloggen & ibland saknar jag den :P haha!

Marina sa...

ooh, va skojsigt;) jag gillar våra "hemliga" hemlisar, hihi:)