fredag 21 november 2008

Marina was here !

Marina har varit här en stund nu då :) Vart trevligt att sitta och prata lite om allt och inget :) Men Ozzy har varit lite jobbig, han ska vara i centrum hela tiden förstår ni. Så han har försökt flirta in sig hos Marina sen hon kom. Vi gick en liten lång runda med honom förut med, det var bara det att fåren var ju mer intressanta idag än vad de brukar vara (varför när det är halt?) Så då drog han till, kändes som att man skulle dra dit :S Aja.

Nu när Marina åkte hem så ställde sig Ozzy i fönstret för att se vart hon tog vägen och började pipa :/ Stackarn, Marina jag tror du fick en beundrare :P hehe.

Snart kommer Mathias hem och han har köpt något till mig, som han också hade användning för :S hmm? Sen ringde han nu och sa att han har köpt en adventsljusstake :D bara för att jag sa igår att jag ville ha pengar så jag kune julpynta :) Så sött av honom! Vad ska man göra nu tills Mathias kommer hem? städade lite innan så nu kan jag inte göra det :/ Får hitta något jag kan göra.

Bye bye

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu.. det var något litet akvarium.. :P haha var inge kul i allfall ;)

Marina sa...

haha! va sött:) en redig fika på stan nästa gång? jag suktar efter "cafe" fika;)