torsdag 20 november 2008

Vaken och pigg? :S

Jaha, nu är man vaken och uppe ur sängen. Har ont i magen idag! men är det ovanligt?! Nej! Jag ska snart ut och gå en promenad så får vi se om magverken släpper, efter det ska jag duscha och greja och sedan blir det Nybro City för min del :)





Ikväll får vi se om det blir dans med, men eftersom det är sista gången så tror jag att jag ska dit, då träffar jag Emma med så man kan snacka lite med henne :)



Äntligen ska Cärlin och jag träffas :D Today is the day !



4 kommentarer:

Marina sa...

jag väntar på svar från jobbar nu, men jag tror att jag ska jobba kväl orrefos imon eller ja...jag börjar vid 14 isf, men de skulle ju passa jätte bra om jag nu jobbar i orrefors:) jag hör av mej så fort jag vet:)

Marina sa...

jag ska jobba här i stan imon, men jag skulle kunna komma ut innan de iaf:) börjar inte förens 15.45...

Anonym sa...

Ja idag har vi träffats och kollat på kärleksfilm, ;) mysss!

Marina sa...

jag vet inte riktigt...när som egentligen...när vakanr du? har du kvar samma mobil nummer?