onsdag 19 november 2008

Ska bli blond :)

Ja, ni läste rätt - Jag ska bli blond. Men vet dock inte hur blond :P Jag har sagt hur länge som helst att jag ska bli ljusare i håret men när det väl gäller så vågar jag inte så nu har jag bett mamma köpa hårfärg :S Huh, vet inte hur jag vågade skicka iväg henne för att köpa hårfärg till mig. Men det blir nog bra :) Man måste ju prova iallafall. Jag har inte varit blond, eller haft min rediga hårfärg sen 7-8:an typ :P Så det här kommer att bli spännande men jag är samtidigt väldigt nervös.

Usch, ibland vet jag att jag inte skulle ha hund egentligen för just nu känns det fel. Ozzy går runt och piper som en galning och vill vara där jag är och håller på som han brukar när han vill gå ut, det är bara det att jag var ute med honom nyss så han fick kissa och bajsa. Han har mat och vatten. Varför piper han? :S Han pep såhär förra veckan också och då fick jag för mig att något har hänt med Mathias morfar. Detta fick jag för mig för att jag har hört att hundar har något undermedvetet som gör att de vet när något har hänt och eftersom Mathias morfar är den förra ägaren till Ozzy så funderade jag i de banorna. Men sen vet jag också att jag funderar väldigt mycket för mycket :P Alltid när jag möter en ambulans på Orreforsvägen så får jag för mig att det gäller min Mormor och hennes man Rune. Men alla gånger man ringer och frågar så sitter de framför tv:n eller något liknande. Puh, tur det!

Ja vad händer idag, färga håret är väl det enda. Men just nu verkar det som att man får gå ytterligare en runda med den här ouppfostrade hunden :P

3 kommentarer:

Marina sa...

wohoo! shit va spännande med en blond emma;) hoppas att de blir bra nu!

Marina sa...

när du loggar in så hamnar du ju på "instrumentpanelen" är står de att du har kommentarer:)

Marina sa...

när du är inne på instrument panelen så har du din profil till vänster? sen står de typ nytt inlägg & massa mitt på? under de står de om du har en ny kommentar...ioförsig...du har inte granskning på kommentarena va? anyway, du kan kolla de på redigera inlägg annars så kan du se kommentarerna där tror jag:S