torsdag 27 november 2008

Förvirrad?!

Ja, idag har jag inte gjort speciellt mycket. sökte lite jobb faktiskt :) hehe. bra Emma!
Jag känner mig rätt förvirrad nu, vet inte om vi ska flytta, känns som att jag inte vet någonting i mitt liv längre. Och föresten, om jag och Mathias ska bo kvar här så VILL jag ha nedervåningen eftersom den är ledig nu! Den är precis likadan som vår bara att den är totalrenoverad, har diskmaskin, har eldstad :) och balkong ut till egen trädgård med staket. Kan det bli bättre?! Någon som vill övertala Mathias? :D Men det lär aldrig gå att övertala honom om det :(

Film och mys nu framför tv:n. Vet inte vad det är för film, men det var någon på tvåan och där brukar det inte vara så bra filmer så får se om man kommer titta på hela eller inte :P

1 kommentar:

Marina sa...

varför vill han INTE flytta??