onsdag 26 november 2008

Väckt idag! =/

Blev väckt idag av hyresvärdens kvinna. Hon undrade om jag kunde köra henne och hennes barn till flygsfors dagis. Visst tänkte jag, precis vaknat och står i morgonrocken :S Men jag körde dem dit ner. Hon är rätt trevlig faktiskt. Sen när vi kom hem igen så frågade hon mig om jag och Mathias ville komma till dem på fredag och äta thai- mat. (hon är thailändska). Självklart tänkte jag :D Redig thaimat liksom. Kan bli spännande. Man vet ju inte vad hon bjuder på. Hoppas bara Mathias går med på det ^^, hehe.

Nu ska jag gå över till Mathias föräldrar och låna deras telefon och ringa på lägenheterna och säga att vi kommer på lördag och sedan ska jag ringa till Meca och beställa bidelar :/ hmm. Måste besikta om och laga min bil innan måndag :S Oj, Emma varför har du väntat så länge?!

Ozzy verkar vilja gå ut med, men han får vänta tills jag kommer tillbaka, är ju inte borta så länge, max en kvart.. Tvätta tvätta tvätta heter den här dagen också. Oj, Samma sak här - Varför vänta så länge?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo det har blivit några år nu :D hehe
Joo man gör ju det. Och sängen känns så stor och kall. Sen är ju jag så van vid att ha Johan hemma på nätterna så när han sticker iväg på en sådan här resa blir det extra jobbigt.. plus att han inte är riktigt säker på när han kommer hem egentligen.. men men :P

Anonym sa...

joo precis..
Ja nu blev det inte bättre av att han ringde och sa att det kört ihop sig och att han måste köra lite till och kommer inte hem förrän på fredag eftermidda... :( jippie... åh känns inge kul alls...