onsdag 1 juli 2009

1 Juli- 09

God förmiddag allesammans!
Idag gick jag upp klockan 8 men har inte orkat blogga förens nu.
Jag har diskat lite, varit ute i trädgården och vattnat och plockat jordgubbar :D Jag har också kollat på en urdålig film och just nu sitter jag och äter frukost på balkongen! Ja, jag vet det blev lite sent ^^,

Jag ska snart börja med maten med, eller om en timme hade jag tänkt att börja. Idag blir det kött och Potatis av något slag, antingen hackelbaks eller bara pommes. Har inte riktigt bestämt mig än :P

Jag märkte förut på vår gräsmatta att den behöver klippas snart igen, så får säga till Mathias att göra det någon dag ^^, hihi.

Svar på kommentar:
Ja, men farmor hoppas vi på att du kan bli till en pojke med :) Jag vill med ha en liten pojke och Mathias har ju redan bestämt namn om det blir en pojke när dagen är kommen :)

Ne nu ska jag plocka in frukosten och sedan greja lite innan Mathias kommer hem :)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: