onsdag 29 juli 2009

29 Juli- 09

ÄNTLIGEN har vi fått internet, har hänt mycket de senaste veckorna men orkar inte lägga in biler idag eftersom jag ska tvätta, laga mat och sen jobba :) Skulle egentligen vara ledig dag men igår ringde chefen och ville att jag skulle jobba, självklart :D

Var i läckeby djursjukhus igår med Ozzy och röntgade honom, vill inte gå in djup men hans ben är inte bra. Jag tror att jag och Mathias är överrens om vad vi ska göra och det är INTE avlivning!

Jag hoppas också på att hitta ett hus snarast eftersom jag är halvt ovänn med hyresvärden så vill jag inte bo här mer! Och tänk på Ozzy så underbart liv han skulle få i ett hus med stooor trädgård!

NE, ut och kolla blocket en snabbis eftersom jag inte vart där på två veckor, måste kolla min hotmail med. Ha det så bra!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Inte kul att vara osams med Hyresvärden heller :( hoppas du snart hittar ditt dröm hus kram Sofie

emelie sa...

vart jobbar du nu då? =) näe stackarn har han ont med?? kram emelie

Anonym sa...

Hej :)
Vad är det som hänt med Ozzy?? Inte kul när dem har ont dem små liven! :S
Ha det bäst! Kram Nina