tisdag 7 juli 2009

7 Juli- 09

Nu har jag nästan gjort allt, har lite kvar på golvet sen är det bara toaletten och disken kvar :) Känner mig überduktig :D När jag gjort färdigt golvet ska jag hämta posten och gå en långrunda med Ozzy sen när jag kommer tillbaks ska jag göra färdigt toaletten sen är det Pizza som gäller :D Nej, det var inte min idé det var Mathias idé.

Glömde förresten skriva förut att jag har beställt trådlöst internet till mig och Mathias nu :D Äntligen!!

Nej, om man ska fortsätta?

3 kommentarer:

Sofie sa...

skulle jag kunna få tillbax mitt bredband tjohej då om ni inte använder d alltså =)

Marina sa...

nja... risken finns ju ifall någon ringer & sjukanmäler sig på torsdag morgon, men de hoppas vi inte! :)

Sofie sa...

d går fint köper inte end ata föränb den 20 ändå ;)