söndag 5 juli 2009

5 Juli- 09

God morgon!
Igår satt jag och Mathias hos hans föräldrar och drack lite och hade väldigt trevligt :) Satt och lyssnade på musik och sedan framåt kvällen så kollade vi på lite klipp på youtube som t.ex. barnprogram från då Peter och Helen var små. Var lite roligt :)

På dagen igår så var jag och Mathias och storhandlade så nu har vi mat till ett helt kompani :D Känns väldigt bra! Såg nu på mitt konto att jag får lön imorgon för introduktions- mötena jag var på i maj. Så nu har jag lite pengar iaf, så Marina ska vi dra till Öland någon dag? ;D

Ne, idag blir det tvätta, och dammsuga (om jag orkar som vanligt). Vi får helt enkelt se vart den här dagen tar vägen. Nu i veckan blir det jobb Måndag, Onsdag, Fredag, Lördag och Söndag :) Mycket, men roligt!

Ha en bra och riktigt solig dag!
Puss på er

3 kommentarer:

Marina sa...

jaa:) klart de blir! jag jobbar tisdag kväll än så länge, sen vet jag inte mer... när vill du åka?

Marina sa...

japp de tycker jag vi gör då:) håller tummarna för att ingen blir sjuk & jag måste jobba då bara...

Marina sa...

gick de bra på jobbet ikväll? :)