torsdag 9 juli 2009

9 Juli- 09

Japp, nu är jag hemkommen ifrån Öland och Marina, eller jag kom hem från Öland för en och en halv timme sen, men hämtade då Ozzy hos svärföräldrarna.


Tänkte för en gångs skull lägga upp lite bilder på dagen, visst inte så många men ett par stycken iaf ;D


Här är då mackan som jag åt när vi kom till Borgholm då vi var hungriga! Den var faktiskt god :D



Tog en liten bild på Marina också innan vi mumsade i oss mackorna :)




Dessa par skor köpte jag :) eller mamma ska betala ett par och jag ett annat, men 298 kr för dessa två är väl inte så farligt? :D


Detta blocket köpte jag med för 19 kr som jag ska skriva alla recept i som jag har här hemma på massa små- lappar ^^,

Så tack Marina för en jättetrevlig dag :D

Nu ska jag bara sitta och lata mig här hemma och spela lite sims ^^,


1 kommentar:

Sofie sa...

snygga skor ska åxå köpa nya när jag åker hem till mamma& Pappa på tisda =)