lördag 11 juli 2009

11 Juli- 09

God morgon!
Igår orkade jag inte och hann inte lägga in ett inlägg.

Igår var jag ju hos veterinären med Ozzy. När jag skulle dit så var jag i sån god tid så jag hann åka runt min moster och var där i en halv timme ca. Sen åkte jag vidare till Läckeby och djursjukhuset.

När jag väl kom in och veterinären kom så ville han se Ozzy röra på sig och sen kände han lite och så. Ozzy ska röntgas(vet ej tid ännu). Stackars min bebis, han har ont :/
Han fick massa mediciner, antibiotika och smärtstillande plus att jag köpte klorhexidin som jag ska smörja Ozzys sår med.

Jag köpte en macka också som jag åt påvägen hem så jag kunde åka till jobbet fort. Jag började jobba vid 16.00 men var på jobbet vid ca 16.30 :) Och när de på jobbet skulle ringa och fråga hur lång tid det kunde ta för mig så dog mitt batteri :/ Åhhh, allt gick fel där när man var stressad :S men det ordnade sig till slut.

Ja jag jobbade ju då igår till 21.00. Kom hem och ringde mamma och berättade om Ozzy eftersom mobilen varit avstängd så tänkte jag att hon är nog lite orolig då.

Idag är det jobb också. Mellan 13.00- 21.00. långt pass känns det som men kommer nog gå fort för det tycker jag att det gör nästan varje dag :S Man hinner inte börja fören klockan är dags att gå hem på ett ungefär.

Ne, nu ska jag fixa Ozzys mat och medicin sen ska jag ta och göra frukost till mig och fixa matlåda till jobbet och hoppas på att Mathias vaknar snart för att se när jag ska åka och rönta Ozzy...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: