fredag 31 juli 2009

31 Juli- 09

Ikväll har jag vandrat och vandrat och vandrat :)
Jag körde in till Orrefors för att gå på promenad och det gjorde jag med, jag åkte dit vid halv nio och kom hem för en kvart sen, men en timme kan man nog räkna bort eftersom jag stannat och pratat med Mathias och hans kompisar och sedan stannade jag till på jobbet för att säga hej och dom blev stormförtjusta i Ozzy :)

Jag och Mathias har fått för oss att vi ska laga massa piroger, så imorgon blir det väl till att göra piroger i massor, för det är bra att ha om man behöver ha med sig till jobbet, snabbt och lätt ^^,

Sen när jag får pengar, eller innan så ska jag baka massa med bullar och blåbärspaj :D Är himmelskt sugen på att baka men det får vänta eftersom jag är fullsketen med jobb, men med jobb som jag verkligen trivs med :D Och all personal, jag trivs nog med varenda personal på hela bygget. Det finns någon enstaka som är si så där, men det funkar och rullar på :D

Ja, om man ska hitta på något eller om man ska lägga sig i sängen och kolla på film? :/
Vi får se, och imorgon är jag ledig och då ska jag sova läääääänge och lägga mobilen på kläderna så man inte hör den :)

Ha en trevlig natt allesammans :)

1 kommentar:

Sofie sa...

eller stänga av Mobilen ;)

Va kul att du trivs på jobbet blir så mycket lättare då Kram