fredag 31 juli 2009

31 Juli- 09

Idag har jag jobbat mellan 7- 15. Det var helt okej och gick väldans snabbt ^^,
Så nu är jag ledig till på måndag morgon, det känns verkligen jättebra. Men vet inte vad vi ska göra. Vi har ju funderat på öland och tältning i pappas trädgård men vädret? :/ Jag vill komma väck från vardagen och in i "semestern" den lilla man har ^^, troligtvis och nästan förhoppningsvis blir det ingen semester på lääääääänge och pengar behöver man så det är bara till att tacka och ta emot..

Idag vet jag inte vad jag ska göra, är så himla glad men ändå missnöjd över mig själv. Aningen börjar jag bli tjock eller ehm Gravid :S Så måste komma igång med att träna lite, men hur roligt är det att gå långrundor i det här vädret och när man egentligen inte får det så blir det inte av (får inte för veterinären). Men hur ska en hund överleva utan långpromenader? :O

Aja, om det slutar regna snart så tar jag fan en skogsrunda med Ozzy, shit the same vad veterinären säger!

Vart finns mitt drömhus? :)

1 kommentar:

Emma sa...

Vi har en trea men nu när vi är hundvakt så bor vi i deras hus som är på 310 kvm så det går bra=) Ni letar hus med ser jag..Vart vill ni bo?