torsdag 2 juli 2009

2 Juli- 09

Hej Hej
Kom hem från arbetet för två timmar sen, hämtade Ozzy och har precis ätit. Jag är helt slut ska jag säga! Men dagen har iaf gått bra. Var skit nervös i början men sen flöt det på som attan! Kom på i början att jag glömde massa saker som diska och bädda, men som tur var var det bara hos en och det fixade jag till sen :) Duschade en dam också och det gick kanon :D Jag är så stolt över mig själv, igår kände jag verkligen att jag inte "vågade" gå till jobbet idag men det gick kanon bra ju :D *klapp på axlen*

Nu i kväll/eftermiddag ska jag bara slappa ^^, Ja, disken tar jag nog sen men annars ska jag bara slappa. Funderar på att hänga upp ett skynke eller liknande ute på balkongen så det blir lite svalare där så man kan sitta ute och pyssla :)

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Sofie sa...

boken ha jag läst ut sket bra har en du kan låna sen i en annan del av bromma