tisdag 7 juli 2009

7 Juli- 09

Hej,
Idag hörde jag inte ens väckar klockan :S Den ringde vid nio men jag kom inte upp fören vid tio rycket.
Idag ska jag ta och storstäda eftersom det ser ut som ett bombnedslag, förstår inte hur man kan låta det vara så. Ja, det var menat till Mathias. Jag kom hem vid halv tio igår och det såg precis likadant ut som när jag lämnade det på eftermiddagen om inte värre :/ Varför kan man inte ta tag i någon del av lägenheten iaf, det skulle underlätta som satan för mig.

Men idag ska jag storstäda! Har redan börjat.
1. Byta sängkläder
2. Plocka iordning allt på golvet
3. Dammsuga
4. Torka golven
5. Diska
6. Städa toaletten

Sen ska jag hinna med att laga mat och gå långrunda med Ozzy. FATTAR INTE HUR JAG SKA HINNA!!! ååååhhh, va trött jag blev nu när jag insåg hur mycket det finns att göra här hemma.

Hoppas ni får en trevlig dag iaf, det är tur att på torsdag när jag är ledig så blir det en resa till Öland och på tisdag nästa vecka blir det Öland :D Wiiiie!

1 kommentar:

Marina sa...

jisses! är öland din nya idol? :P på torsdag jobbar jag inte alls va jag vet, men de är ju de här med att jag kan bli inringd & allt... men jag håller tummarna att torsdagen blir ledig dag:)